Wednesday, January 27, 2010

Majlis Persaraan

Gambar acara-acara majlis yang dijalankan begitu meriah sekali.Mohon gambar tidak berkualiti kerana di shotkan daripada gambar. walaubagaimana pun dapat merakamkan peristiwa yang penuh bermakna padaku pada hari itu.


Murid-murid dan Guru-guru telah hadir untuk turut serta dalam majlis ini. Kagum melihat mereka ,dengan penuh disiplin menghadiri majlis persaraanku, tanpa membuat bising sentiasa mengikuti majlis dengan baik hingga ke akhir majlis.




Aku merasakan syukur kerana Guru-guru SMKDE dapat membentuk mereka menjadi Ehsan Cemerlang yang menjadi moto sekolah tersebut. Aku tumpang gembira dengan kejayaan mereka. Aku mengharapkan anak-anak didik mereka terus mencapai kejayaan walau di mana berada.



Kepada Guru-guru kekalkan prestasi tuan-puan agar SMKDE terus menjulang nama di persada pendidikan dan mengharum nama bukan sahaja di Daerah Gombak tetapi di Peringkat Negeri Selangor dan Kebangsaan. Kita telah mencapai kejayaan itu!! kekalkan dan buat yang lebih cemerlang untuk Agama , bangsa dan Negara. Aku sentiasa melihat SMKDE sebagai sekolah terakhirku, walaupun aku tidak dapat memahatkan sesuatu yang boleh dibanggakan. Aku sangat ingin meletakan Keputusan PMR ke tahap 90% tetapi apakan daya setakat 89.91% pun dengan kerja kuat guru siang dan malam,mungkin jadi kenangan pahit/manis seumur hidup mereka. Maaf ya Cikgu!! ya Ampun!!

No comments:

Post a Comment