Thursday, January 28, 2010

Madam Lulu/Dee anak muridku .....




Madam Lulu/Dee adalah anak muridku semasa aku mengajar di SMK Derma, Kangar,Perlis. Dia seorang murid yang sangat baik dan berdisiplin, semua guru dan murid sukakannya. Pada tahun 1977 aku melahirkan anakku Lordmint, merupakan anak sulungku. Dee dan kawan-kawan telah datang menziarahku dan menbawa cenderahati untuk anakku. Tapi aku agak lupa nama mereka, rasa yang ada dalam gambar ialah Zakiah dan Zalina seorang lagi aku dah lupa.


Diharapkan semua mereka berbahagia di samping keluarga.
Pada masa sekolah dulu Dee suka berkawan dengan murid-murid perempuan, dan dia sangat rajin membantu cikgu membawa buku dan beg cikgu-cikgunya. Aku harap Dee masih ingatkan aku...tak tahulah sebab sudah 33 tahun yang lalu. Aku memanglah ingatkan dia kerana wajahnya sering keluar di tv.




Aku berharap akan berjumpa dia pada satu hari nanti. Hai!! Dee masih ingatkan Cikgu!!

No comments:

Post a Comment