Thursday, January 14, 2010

Aku Kantoi lagi.....

Mutiara  National Park resort, Kuala Tahan, Pahang.

Aku berjalan-jalan mencari mangsa kedua, seelok lelaki le! Bila aku lalu dekat-dekat peserta itu, ada mereka duduk, ada yang mencangkong ada mengangkat muka dan cuba mendengar apa-apa yang lalu berhampiran dengannya.

Pada ketika itu lebihkurang tengah malam, sunyi sepi, terdengar bunyi angin sepoi-sepoi bahasa..dan bunyi anjing mendayu-dayu. Bila berbau 'Beautiful' ku semarak dibawa angin...ada budak bersuara ..Cikgu! tolong, ini bau apa nih! wangi sangat nih.. ehhh eeee!! cikgu tolong...

Kami guru-guru mengawasi mereka, takut hal yang tak baik berlaku. Keadaan semakin genting, semuanya menikus tak kira lelaki atau perempuan . Sebenarnya kedudukan mereka tidak jauh antara satu sama lain..tetapi mereka tidak tahu.

National Park Kuala Tahan, Pahang.

Aku bergerak dari satu tempat ke satu tempat, aku lalu saja aku sembur minyak wangi ku ..memang menggigil tetapi telah diingatkan, diam, sabar, banyakan mengingatkan Allah, tawakkal..hidup memang banyak cabarannya.

Tiba-tiba aku nampak melalui lampu picitku seorang murid lelaki , sangat relax dalam bentuk mengiringkan badan dan kakinya dicangkungkannya. Aku pun semburkan minyak wangi kepadanya..aku ingat tentu dia menjerit..

Apa reaksinya... Selamba saja dia bersengut.. Mak! kita tahulah ini minyak wangi mak! Oii! mak aku ganggu kita lah , jangan takut? isk isk..diamlah kataku.

Aku Kantoi lagi!!!!!

Apa nak dikata!..KANTOI!!! .....

No comments:

Post a Comment