Wednesday, February 3, 2010

Siapa Nak Pinjam Buku Ini.. hubungiku segera !!




Aku pun seperti orang lain, sangat berminat untuk membaca buku-buku yang mengaitkan dengan hendak jadi Jutawan. Buku Azizi Ali - LAHIRNYA SEORANG JUTAWAN - menjadi pilihan aku. Lama dah ku baca.. hebat betul pengarang nih. Jauh berbeza dengan aku dalam banyak hal..yang sukar nak ku ucapkan.


Dah lama buku nih kubaca!! tapi nampaknya tak ada harapan lagi nak jadi jutawan.. tambahan aku dah pencen. Wahai pengarang - Lahirnya seorang Jutawan - bila agaknya lagi aku nak jadi jutawan...tinggal angan-angan sajalah nampaknya. Kalau setakat membeli dan membacanya saja... mohon ampun, tak akan jadi jutawanlah aku.

Oh ya!! sesiapa yang hendak membaca bukuku ini , sila hubungi aku, aku rela menyerahkannya , kemungkinan akan muncul lagi seorang Jutawan setelah membaca buku ini. aku dah terlambat dan tak ada harapan lagi!!!

Aku tumpang gembira...sekiranya anda berjaya..Siapa cepat dia dapat. Salam.

4 comments:

  1. dah terlambat ke cikgu??

    betul ke cikgu nak giveaway buku tu?? huhuhu... macam best je... saya nak boleh??

    ReplyDelete
  2. Ya!! boleh, nak datang ambek , datang ke rumah, buat janji..atau ke tempat2 yang dekat dgn Bt Caves..ok.

    ReplyDelete