Tuesday, July 20, 2010

Lelaki Idaman Wanita ....4a






















10. Orang Lelaki yang berumur.

Ramai wanita tertarik dengan lelaki lebih tua banyak darinya. Kadang-kadang hingga ke 25 tahun perbezaan umur. Mesti ada sebab mereka tertarik ini. Kononnya lelaki ini lebih sempurna, matang, gentleman dan dah stabil kehidupannya dan wang ringgit tidak menjadi hal lagi.
Malahan ramai yang teringin dan berangan-angan akan mendapat kebahagiaan walaupun menjadi wanita kedua dalam kehidupan lelaki. Memang betul dan kesenangan yang dicurahkan wanita ini boleh hidup senang hingga keluarga pun dapat menumpang. Apa salahnya berkongsi kerana mengikut agama ia dibolehkan, hingga berkahwin empat.

Wanita boleh memilih untuk menjadi isteri yang ke berapa? Tidak lelaki, tidak dinolehkan mereka berbuat demikian. Itulah istimewanya wanita!!!!




11. Lelaki yang menjaga ketrampilan diri.

Mereka ini sentiasa bersih, kemas dan sentiasa berbau Wangi , sangat bergaya menjadikan saham mereka lebih tinggi. Ke mana-mana mereka pergi akan menarik perhatian wanita. Malahan ramai yang ingin berkenalan dan mahu mendampingi mereka.
Ditambahkan pula pergaulan sosialnya baik, komunikasi yang bijak dan pandai menghormati wanita. Apa yang diharapkan wanita semuanya ada padanya. Inilah dikataakan sahamnya semakin tinggi dan nilainya semakin naik.





12. Lelaki yang mantap personalitinya.
Seorang lelaki yang gagah, pemurah, hormat wanita, tidak kuat merajuk. Mempunyai pendirian yang tetap/teguh/tidak goyang. Ia juga mempunyai sifat yang tenang ,tidak menggelabah dan steady sahaja dalam mengatasi masalah. Sering dapat berkomunikasi dengan baik dan berkualiti. Mempunyai Nilai-nilai peribadi yang ideal untuk menjadi kepala keluarga . Ini juga menjadi lelaki idaman wanita.


Perhatian : Gambar-gambar yang dipamerkan hanya untuk hiasan sahaja tidak ada kaitan dengan artikalnya. Credit to Google . Untuk maklumat lanjut sila masuk website gambar berkaitan ..

20 comments:

  1. dpt separuh pn jadi la...hi.hi.hi..

    ReplyDelete
  2. nza ~ Terima kasih komennya ya!! mana nak dapat semua ye hi hi hi!!. Kalau nak semua tentu kita masih solo lagi~ nasib baik ada suami kita memilih kita ya~~ apa ler pulak yang ditenguknya masa memilih kita, he he he..

    ReplyDelete
  3. Salam Cik Yang

    Syukur alhamdulillah saya dapat bersuamikan lelaki yang punya sifat2 yang saya idamkan dari dulu hingga sekarang.

    ReplyDelete
  4. Salam Zaitun!
    Tahniah, bukan senang nak daapat yang kita idamkan, Syukur ke Hadrat Allah Swt.

    ReplyDelete
  5. cik yang~~mari dekat..mari dekatt..ehehe..meh amik award kt belog saya..saya kasik nieh...hehe

    ReplyDelete
  6. yup..eli pun suka lelaki yg > tua sikit..xmo tua sampai 25 thn :P tp jodoh ngan lelaki sebaya hehhehe

    ReplyDelete
  7. Eliz ~ Terimalah jodoh yang ditentukan oleh Allah tentu ada , saya pun sama juga, sebaya hehehe~

    ReplyDelete
  8. Syeeda Sobbihi ~ Terima kasih honey!

    ReplyDelete
  9. lelaki berumur? hmmm ok2 kna cari gadis muda r nie

    ReplyDelete
  10. salam,

    lelaki baik untuk wanita yang baik jua..

    ReplyDelete
  11. Setahun berlalu http://kerjaya-muslim.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Salam cikgu Yang. Minat Mawi nampak :D

    ReplyDelete
  13. Salam semuanya.. minta maaf lama tak masuk ke sini, sibuk memanjang. Selamat menyambut Ramadhan, masih tak terlambat lagikan. Maaf ya mamawanna, Aida Ali, m6hidrogen, Riza Ahmad , penjejak maya...nanti saya akan melawat anda sekalian ya. Wassalam.

    ReplyDelete
  14. Salam Ramadhan,
    Blog yang menarik dan infomatif, teruskan menulis. Sila kunjungi http://askamakalikada.blogspot.com, hrp sudi menjadi follower dan linkkan di blog ini.
    Wassalam.

    ReplyDelete
  15. salam. abc pun suke lelaki berumur. entah kenapa, bila borak and discuss diorg sgt pandai bagi nasihat dan pendapat. and.. gurauan diorg tak over n menjaga hati.. dan bila diorg marah or tegur abc rasa boleh terima dan takde pulak nak terasa hati. =)

    ReplyDelete